12 תשובות
לא כל כך.
אנונימי
כן..
מבנה גוף אחר
גובה אחר
משקל גבוה או נמוך יותר
לגיטימי
מבנה גוף אחר
גובה אחר
משקל גבוה או נמוך יותר
לגיטימי
לא
אנונימי
למה לא ?
אם אמא שלה רזה ונמוכה ושוקלת 45 קילו
והיא שוקלת 60 55 היא יותר מאמא שלה וזה לגיטימי מה רע
אם אמא שלה רזה ונמוכה ושוקלת 45 קילו
והיא שוקלת 60 55 היא יותר מאמא שלה וזה לגיטימי מה רע
שואל השאלה:
אמא שלי שוקלת 62 ואני 71
ואנחנו אותו גובה
אמא שלי שוקלת 62 ואני 71
ואנחנו אותו גובה
אנונימי
כן הגיוני
^^^אחותי בשבילך, תורידי.
לא בריא להיות שמנה למרות שהחברה מנסה לנרמל. לכי לדיאטנית שתבנה לך תפריט.
לא בריא להיות שמנה למרות שהחברה מנסה לנרמל. לכי לדיאטנית שתבנה לך תפריט.
אנונימי
שואל השאלה:
גובה 1.65
גובה 1.65
אנונימי
^^כל עוד זה המבנה גוף שלה זה לא לא בריא...
בטח שזה קשור. לא מדברת ספציפית עליה אבל יש כאלה שהמבנה גוף שלהם שמן. אם הבנאדם שמן אז איך זה שזה לא קשור למשקל? בטח שזה קשור... הוא שוקל יותר ממי שהמבנה גוף שלו רזה.... (התגובה לא נועדה לפגוע באף אחד זה היה כדי לשמש דוגמה מחילה אם פגעתי במישהו)
אני שוקל יותר משני ההורים ביחד ואני נמוך יותר משניהם אז בטח הגיוני.
השם היחיד שאני מכירה זה שעון חול... אני לא מכירה שמות של מבני גוף...
באותו הנושא: