התחברות
הרשמה
בנות אם מישהו כתב לי מזל טוב נסיכה סבבה שכתבתי לו תודה עם לב לבן?
27 באוקטובר 2024, 17:48
יום הולדת
3 תשובות
שואל השאלה:
^^תודהה
אנונימית
כן
ל
לא כיף לי.
כן
א
אח שלי גיבור
באותו הנושא:
עד כמה זה מביך שכתבתי לה "מזל טוב נסיכה"?
לדעתכם זה סבבה שכתבתי לו את זה?
מי נסיך\נסיכה ומחשב\ת לי ממוצע?...איך הציונים, סבבה?
כתבתי לה "מזל טובב נסיכה" והיא החזירה לב לב שחור...
הוצאתי את כולם מהקלוז והשארתי רק אותו וכתבתי בפתקים: איזה נסיך זה סבבה?
בנות,אם מישהו יגש אליכן ויגיד שאת כוכבה,נסיכה,הכי יפה בעולם ואלילה מה תעשו?
אני בת זה סבבה שהתחלתי עם מישהי באינסטגרם בקטע ידידותי וכתבתי לה היי והיא החזירה היי ואז כתבתי חה מה נשמע? זה לא מוזר?
זה סבבה שכתבתי לידיד שלי מה קורה?
אוקי בת הזוג שלי כתבה לי לילה טוב נסיכה שלי
כתבתי לו מזל טוב אחרי חודש שלא דיברנו הוא כתב לי "תודה נסיכה אוהב מלא❤"
זה סבבה שכתבתי את זה?