התחברות
הרשמה
זה סבבה שכתבתי את זה?
כתבתי הודעה למורה שלי שעזבה ושאלתי אותה איך היא אז היא כתבה לי שהיא בארצות הברית ושלחה לי תמונה אז הגבתי לה:
ואוו איזה מקום מדהים!
נראה מיוחד מאוד
והתמונה מהממת,
אני מניחה שעברתם קצת בין מדינות
מקווה שאת עושה בארה"ב כיף חיים❤
זה סבבה?
6 באוגוסט 2023, 14:06
הודעות
חוות דעת
4 תשובות
כן
N
Natasha from Russia
כן יפה
ל
לימונצ'יק
כן
אנונימית
כן זה מעולה
I
It's happening again
באותו הנושא:
לדעתכם זה סבבה שכתבתי לו את זה?
כתבתי שיר שהאורך שלו הוא 6 דקות בדיוק, זה סבבה?
רבתי עם חברה....ורציתי לשים סוף לכל ההערות שלה אליי...כתבתי לה הודעה, איך הניסוח? ואתם חושבים שזה סבבה שכתבתי את זה...?
העלתי סטורי של הזריחה וכתבתי סימבה ואימוגי של אריה זה סבבה?
זה סבבה אם כתבתי 200 מילים במקום 120 בסיכום באנגלית??
בטעות כתבתי סבבה למורה . גם אתם כותבים?
כתבתי סבבה??
הקראש (שגם הוא מאוהב בי ) כתב לי התגעגתי, אז כתבתי "חחח גם", זה סבבה שכתבתי ככה? כי אני לא רוצה לייבש וגם לא להתלהב.
חבר שלי כדורגלן והם הפסידו זה סבבה מה שכתבתי?
ילדה התחילה איתי שיחה באינסגרם היא כתבה לי מה קורה כתבתי סבבה והיא אמרה מצויים ולא ענתה זה משהו שכתבתי או
העליתי סטורי וכתבתי הוא סבבה והכל והוא כתב אני מה לכתוב?