11 תשובות
איך איבדת?
אני מבין את זה
אני מבין את זה
אהבה קיימת היא לא תמיד דו צדדית
שואל השאלה:
לדעתי זה לא באמת משהו אמיתי זה משהו שהמציאו אבל אם לא נשים משיהו בכפר ולא נלמד אותו על אהבה אז הוא בחיים לא יואב כי המושג הזב לא קיים אצלו
לדעתי זה לא באמת משהו אמיתי זה משהו שהמציאו אבל אם לא נשים משיהו בכפר ולא נלמד אותו על אהבה אז הוא בחיים לא יואב כי המושג הזב לא קיים אצלו
אנונימי
רק אצל דתיים/חרדים
לדעתי
לדעתי
קיימת
אהבה לא מתבטאת רק בזוגיות חבל שאנשים מקשרים אהבה אל בני זוג רק, אני אוהבת את הים ואני אוהבת את אחותי הקטנה שלא יודעת להגיד מילה, אהבה היא ספקטרום
אהבה לא מתבטאת רק בזוגיות חבל שאנשים מקשרים אהבה אל בני זוג רק, אני אוהבת את הים ואני אוהבת את אחותי הקטנה שלא יודעת להגיד מילה, אהבה היא ספקטרום
אנונימית
שואל השאלה:
היתכוונתי לאהבה רומנטית
היתכוונתי לאהבה רומנטית
אנונימי
אמיתי
אני איבדתי את זה כבר מזמן
לא חושבת שהחלק של הגייז קשור
אבל מאמינה באהבה וזה דבר מופלא, רק חבל שאת שלי איבדתי
אבל מאמינה באהבה וזה דבר מופלא, רק חבל שאת שלי איבדתי
קשה לי להאמין אני לא מרגיש שאני יכול להתאהב שוב
למה לא לפעמיים יש מצחאות
באותו הנושא: