4 תשובות
שואל השאלה:
^אוקיי...ואיך הישיבה? הבחורים?
^אוקיי...ואיך הישיבה? הבחורים?
אנונימית
זה סגנון מסוים של זרם ספרדי חזק
שואל השאלה:
בסדר זה אחד ל...בכל ישיבה יש כאלו לצערינו
בסדר זה אחד ל...בכל ישיבה יש כאלו לצערינו
אנונימית
אני מכיר מישהו שלמד שם והתקלקל ומחלל שבת..
באותו הנושא: