9 תשובות
שואל השאלה:
ואיך הישיבה מוגדרת? הבחורים בה טובים?
ואיך הישיבה מוגדרת? הבחורים בה טובים?
אנונימית
לא יודע אם זה רלוונטי אבל בת דודה של אמא שלי התחתנה עם מישהו מישיבת אור החיים
מה את רוצה לדעת?
שואל השאלה:
מה הסגנון של הבחורים שם
מה הסגנון של הבחורים שם
אנונימית
בעיקרון מזרחיים, בעלי תשובה מתחזקים, ממה שאני ראיתי רוב מי שנמצא שם - נמצא שם בשביל באמת להשתפר במידות טובות ולימוד תורה, כמובן שלא כולם, אבל יש שם הרבה כאלה שבאמת מתעלים בלי עין רעה. אם זה בכיוון של לחפש שם שידוך - זה מקום מעולה לחפש בו לדעתי, אם מדובר במישהי שמחפשת מישהו לפי הסגנון שתיארתי למעלה כמובן.
יש להם גם רב מאוד טוב, שנותן דוגמה אישית מדהימה ונותן השפעה ממש טובה על הבחורים (הרב ראובן אלבז שליט"א).
יש להם גם רב מאוד טוב, שנותן דוגמה אישית מדהימה ונותן השפעה ממש טובה על הבחורים (הרב ראובן אלבז שליט"א).
שואל השאלה:
^תודה רבה!!!
^תודה רבה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן אני מתכוונת לישיבה שבירושלים
^^ לא דחוף לי לברר אבל הייתי שמחה לשמוע
^ כן אני מתכוונת לישיבה שבירושלים
^^ לא דחוף לי לברר אבל הייתי שמחה לשמוע
אנונימית
זו ישיבה לבעלי תשובה בעיקרון וכן זו ישיבה מעולה, יוצאים משם בחורים ממש טובים. אם את מתכוונת לישיבת אור החיים שברחוב יואל, רושלים
הכרתי פעם רב שלימד שם אני לא ממש יודע מה הסיגנון דחוף לך לברר? כי אני יכול לשאול אותו אולי
באותו הנושא: