16 תשובות
לא לא נוח
איך שבאלך
תעשי מה שנוח לך lady
שואל השאלה:
אבל לא באלי להיות במקלט בלי חזייה
כרצונך קיצ
לאא זה לא נוח בכלל וגם מפריע לחזה לגדול
זה לא טוב
נראלי עדיף שכן בגלל איראן אבל עם אחת שנוחה לך
תשימי מדבקות או סיליקון לידיך שיניה אזעקה
לא זה משאיר סימן וסתם לא נעים
לא
בחיים שלי לא ידעתי שזאת בכלל אופציה שקיימת אצל נשים
שואל השאלה:
מה ללכת לישון בלי חזייה?
תלבשי חולצה הרוכה אם זה באמת מפחיד אותך להתעורר ולרוץ