15 תשובות
תשני בלי אבל עם שמיכה
תלכי בלי כנראה לא יהיה והכי הרבה יש חולצה לא נורא
אולי לשים חולצה שלא שמים בה לב ככ
לא תהיה אזעקה , תהיי בלי
סבבה, למה לא?
הלו גברת
כן
כן
לא (אני גבר)
שימי גוזייה במקום
אני כל יום ישנה עם חזייה לא יודעת מה איתכן
שואל השאלה:
^מה את חולת נפששש
^מה את חולת נפששש
וואי תאמת שהרגל
וגם יש לי חזה קטן יחסית כאילו אני b אז זה לא מפריע לי
אני לא שמה לב
וגם יש לי חזה קטן יחסית כאילו אני b אז זה לא מפריע לי
אני לא שמה לב
למה מה זה עושה אמאלה^
תקשיבי אני לא מרגישה את זה אבל מרוב שאני רגילה זה לא כואב לי בכלל
^אני לא סובל לשון עם חזיות זה מזה לא נוח
(אני גבר)
(אני גבר)
תשני בלי ופשוט אם תהיה אזעקה תשימי את השמיכה
באותו הנושא: