9 תשובות
תחמיא לה
בגדול אם אתה לא ממש קרוב אליה לא הייתי נותנת ביקורת על המראה שלה
אין דרך ככ לעזור לביטחון של מישהו, זה יותר עבודה של הבן אדם עם עצמו
אין דרך ככ לעזור לביטחון של מישהו, זה יותר עבודה של הבן אדם עם עצמו
שואל השאלה:
היא לא מאמינה בזה
היא לא מאמינה בזה
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו מאוד קרובים ואם לא היינו קרובים זה לא היה ממש מעניין אותי
אנחנו מאוד קרובים ואם לא היינו קרובים זה לא היה ממש מעניין אותי
אנונימי
אל תעיר לה על דברים שהיא לא יכולה לשנות כאילו אם אתה אומר שהדברים שדורשים שיפור זה דברים גדולים כמו משקל צבע עור וכו' אז על זה אל תעיר פשוט אל
בכל מקרה לא הייתי מעירה לה על המראה
אני למשל מאוד אפגע אם מישהו יעיר לי על המראה חוץ מהבן זוג שלי ואבא שלי שאני באמת אקח את מה שהם אומרים לטובתי
אני למשל מאוד אפגע אם מישהו יעיר לי על המראה חוץ מהבן זוג שלי ואבא שלי שאני באמת אקח את מה שהם אומרים לטובתי
שואל השאלה:
וואלה משקל אפשר לשנות לא יודע על מה אתה מדברת ..
אני לא מעיר לה על המראה אבל היא באה ואומרת שהיא מכוערת ולא גם אומרת אני מרגישה מכוערת היא באה בטענה של"אני מכוערת" ואני שואל מה את מרגישה שמכוער בך ואז היא אומרת שיט כמו הכל .. אז כאילו מה אפשר לעשות?
וואלה משקל אפשר לשנות לא יודע על מה אתה מדברת ..
אני לא מעיר לה על המראה אבל היא באה ואומרת שהיא מכוערת ולא גם אומרת אני מרגישה מכוערת היא באה בטענה של"אני מכוערת" ואני שואל מה את מרגישה שמכוער בך ואז היא אומרת שיט כמו הכל .. אז כאילו מה אפשר לעשות?
אנונימי
זו חברה שלך או ידידה או מה? זה פשוט יכול לעזור לך לפי זה לדעת איך להגיב
שואל השאלה:
מזתומרת
מזתומרת
אנונימי
באותו הנושא: