6 תשובות
סבון פנים בעדינות ולעשות עיסוי כזה
מניחה את הפדים להסרת איפור על העיינים לאיזה דקה כמו ששמים מלפפונים בספא
אפילו כמה דקות
משרה את הריסים טוב טוב ואז מורידה
מים מיסלרים
בלי פדים. עם שמן מסיר איפור לעיניים. מרטיבה קצת את הריסים עם מים ואז עם הידיים ועם המסיר איפור משפשפים בעדינות. יורד תוך כמה שניות
במקלחת מים רותחים כזה עד שממש כבר המסקרה רכה ואז מוציאה אותה עם סבון
המסיר איפור הצהוב עם השמן של גרמניה לא יודעת איך רושמים קיצור לוקחים פד כזה שמים את ה סיפר איפור ואז שמעם על העין בלי לשפשף חזק וזהו בערך