7 תשובות
באלם של קליניק ואז ניקוי כפול
יש שיטה לאיך להוריד מסקרה נכון עם פדים, ככה שלא תבזבזי המון פדים וכן תצליחי להוריד הכל
ניקוי כפול או פשוט להשאיר איזה עשרים שניות את הפד של האיפור עם המסיר איפור על העין ואז הכל יוצא וזה ממיס את המסקרה
שואל השאלה:
^^לא עובד!! רק הכאיב לי כזה בעין
שואל השאלה:
^^^ מה השיטה אהובתי
כנראה לא סגרת מספיק את העין והורדת טוב לי זה עובד ממש טוב
ראיתי כבר שכתבוו פשוט לקחת פד אחד לכל עין ובזהירות לשים על העין עצמה כך שהמסקרה תימס.. לנקות אחרי זה בקו ריסים תחתון וזהו