5 תשובות
כן
זה ביקוש והיצע פשוט לדעתי, הביקוש למדמ"ח באוניברסיטאות גבוה, אז הם מנסים לפלטר כמה שיותר.
בזמן שאני בדקתי לגבי אוניברסיטאות אני מאמין שלמתמטיקה התנאים היו הרבה יותר קלים, אז לא נראה לי שזה בהכרח קשור לקושי התואר או משהו, הרבה מאוד אנשים רוצים ללמוד את זה אז הם יכולים לברור כמה שבא להם ועדיין כנראה למצוא מספיק סטודנטים.
בזמן שאני בדקתי לגבי אוניברסיטאות אני מאמין שלמתמטיקה התנאים היו הרבה יותר קלים, אז לא נראה לי שזה בהכרח קשור לקושי התואר או משהו, הרבה מאוד אנשים רוצים ללמוד את זה אז הם יכולים לברור כמה שבא להם ועדיין כנראה למצוא מספיק סטודנטים.
אנונימי
שואל השאלה:
כן רפואה זה 760
כן רפואה זה 760
אנונימי
כן, זה בגלל הביקוש, וגם כי המבחנים בתואר ממש קשים אז הם רוצים למשוך אנשים שידעו להתמודד עם זה ולא ינשרו.
מבינה את התסכול, אני גם נמצאת במסלול שיש לו המון ביקוש אז אני אוכלת מרור מזה.
מבינה את התסכול, אני גם נמצאת במסלול שיש לו המון ביקוש אז אני אוכלת מרור מזה.
במקצועות כאלה בדרך כלל נותנים דגש יותר למרכיב הכמותי של הבחינה הפסיכומטרית ומשקללים יותר גבוה עם הציונים במתמטיקה ובפיזיקה מהתעודת בגרות. לכן לא באמת צריך 730 פסיכומטרי בשביל להתקבל אלה ציון טוב במרכיב הכמותי וציון טוב במתמטיקה
באותו הנושא: