9 תשובות
שואל השאלה:
זה הקטע כי יש לי כיתת עמ''ט וכיתת מודל והכיתה הרגילה בבית ספר ורק כיתת מודל וכיתת עמ''ט לומדים פיזיקה ומדעי המחשב ואני בכיתת מודל ואני אפילו לא יודע מה זו הכיתה הזאת
זה הקטע כי יש לי כיתת עמ''ט וכיתת מודל והכיתה הרגילה בבית ספר ורק כיתת מודל וכיתת עמ''ט לומדים פיזיקה ומדעי המחשב ואני בכיתת מודל ואני אפילו לא יודע מה זו הכיתה הזאת
אני בכיתה כמו בכיתה ח וזה מאוד הגיוני ללמוד את זה בכיתה ז. בנוסף הפיזיקה שלומדים ב ז' היא מאוד פשוטה וזה זה רק הבסיס וגם עושים מלא ניסויים ודוחות ועבודות בקבוצות קיצר זה כיף
גם אני למדתי את זה מכיתה ז'. ובבית הספר שלנו כולם, גם הכיתות הלא מדעיות, למדו את המקצועות כחובה בחטיבה.
כן אני מכירה אנשים כאלה, ככה היה בכיתה המדעית בחטיבה שהייתי בה
כן
אנונימית
כן, אני הייתי בחטיבה בכיתת עמט ולמדתי פיזיקה ומדעי המחשב מכיתה ז. עכשיו אני בתיכון (כיתה יא) ובחרתי להמשיך ללמוד פיזיקה ומדעי המחשב (אני מרחיבה אותם) והלימודים בחטיבה עזרו, המקצועות האלה באים לי די בקלות (ביחס לשאר ההקבצה).
כן
זה תמיד מתחיל מז נראלי
זה תמיד מתחיל מז נראלי
כן זה הכי שווה
באותו הנושא: