5 תשובות
אף אחד לא גר בצפון זה שטח של הצבא
אנשים התפנו משם ביום הראשון של המלחמה
אני גר ברמת הגולן..
אבל מכיר פה מישהי אחת שגרה בקריית שמונה ולא התפנתה
עריכה: כל האנשים שאומרים שכולם התפנו משם טועים, יש בערך 3000-4000 אנשים שלא הסכימו להתפנות ונשארו שם למרות הכל
אבל מכיר פה מישהי אחת שגרה בקריית שמונה ולא התפנתה
עריכה: כל האנשים שאומרים שכולם התפנו משם טועים, יש בערך 3000-4000 אנשים שלא הסכימו להתפנות ונשארו שם למרות הכל
זה כמה אלפים בודדים..
אני גר באזור
ונמצא שם מדי פעם
מה שכנראה אתם לא..
אני גר באזור
ונמצא שם מדי פעם
מה שכנראה אתם לא..
זה ממש אנשים בודדים
באותו הנושא: