5 תשובות
אני לא חושבת שתהיה ממש מלחמה אבל כן תהיה תגובה
לא חושבת שיהיה מאוד שונה ממה שהיה עד עכשיו אם אני אהיה כנה
אנונימית
אל תדאגי איך לך ממה לדאוג השם איתנו והכל יהיה בסדר
תנסי להוריד לחץ גם אם יהיו אזעקות
שואל השאלה:
אזעקות אני רגילה אבל מפחיד אותי שעכשיו זה יהיה יותר מסוכן כי קרה היום המון
אנונימית
היי, למה את לא מתרחקת מהאיזור אם יורשה לי לשאול? באופן כללי הצפון נמצא כרגע לצערי בסכנה די מתמדת.
אני לא בטוחה אם ממש עכשיו המצב יחריף אבל בשלב מסוים, המצב יחריף. תהיה תגובה מצד לבנון, בזה אני בטוחה בבערך 70 אחוז לאחר שהפצצנו את ביירות.
מקווה שכולנו נהיה בסדר, לחשוב חיובי כמה שאפשר..
שואל השאלה:
התפננו לכמעט שנה וחזרנו כי הבנו שאנשים צריכים לחזור בשביל שיתחיל שינוי וגם היה כבר קשה להתארח אצל אנשים כי לא פינו אותנו מהמדינה ואין בית מלון, למרות שגם אם זה היה בית מלון כנראה כבר היינו חוזרים זה נשמע סיוט
אנונימית