12 תשובות
כן
שלא יסכימו את אישה עכשיו תעשי מה שאת רוצה
שלא יסכימו את אישה עכשיו תעשי מה שאת רוצה
את אמורה להיות אחראית לעצמך אני לא חושב שזה נכון מה שעם עושים
לא
הם לא יכולים להחליט עליך בגיל הזה, אז לא
לא
תגדירי איך
אני מנסה להבין את הסיטואציה לעומק יותר
ותכלס את מספיק גדולה בשביל לדעת ולהחליט בעצמך מה נכון לך לדבר ולהגיד
אני מנסה להבין את הסיטואציה לעומק יותר
ותכלס את מספיק גדולה בשביל לדעת ולהחליט בעצמך מה נכון לך לדבר ולהגיד
הם לא ממש יכולים את בגיל שאת עצמאית וזה
הם יכולים לא להסכים עם דברים מסוימים ולהגיד לך מה לא לעשות מתוך מקום דואג
אבל בעיקרון את מחליטה על עצמך ועל הבחירות שלך בחיים
אבל בעיקרון את מחליטה על עצמך ועל הבחירות שלך בחיים
לא נורמלי
כל עוד את גרה איתם הם יכולים להחליט מה שבא להם עליך. את יכולה תמיד ללכת להשכיר דירה, לנתק איתם קשר ולחיות לבד.
לא אבל זה הורים תמיד יהיה להם את ההרגל הזה להחליט בשבילך גם עם כבר גדלת
באותו הנושא: