10 תשובות
הורים דואגים בסך הכול, ועם הבנים של היום אפשר להבין אותם
שואל השאלה:
מצד אחד מבינה מצד שני הייתי בקשר עם בנים והכל היה סבבה אז מה הקטע יותר דופק את החיים זה להיות בקשר עם בנים ולהסתיר את זה כל הזמן הורס את הבריאות הנפשית נשבעת
אנונימית
שואל השאלה:
וחוץ מזה הייתי בקשרים עם בנים וידעתי מי עדיף שאני אנתק איתו קשר ועשיתי את זה כמו גדולה ובוגרת אזז
אנונימית
שואל השאלה:
למה של איהיה דבר כזה רק ידידים?
אנונימית
גם אני חשבתי שאני יודעת לשמור על עצמי
אבל אחד הבנים היה נחמד מולי ועשה ממני וואחד צחוק האמת שנראה לי ש2 בנים
הם יודעים לזייף יופי ולהסתיר גם
אל תדברי איתם על שום דבר אישי או בכללי על שום דבר שאת לא רוצה שיעבור לחבורה שלהם
אחרי שהתעללו בי כיום אני יודעת לשמור על עצמי
חשבתי יש דבר כזה ידידים אמיתיים לא ידעתי כמה הראש שלהם נורא
את בטח תצליחי לשכנע אותם שיסכימו
אבל שוב אל תגידי שום דבר שאת לא רוצה שיעבור לחבורה של אחד מהידידים שלך או לחברים הטובים שלו
ובטח לא לאמא שלהם
יש כאלה שמראים לאמא שלהם הם סתם עושים רושם שהם שומרים את זה לעצמם
שואל השאלה:
ומודעת לזה שההורים מודעים לעולם יותר ממני כןכן זה ידועע אבל קשה מאודד לצאת מכל התסבוכות עם הבנים אחרי שכבר נכנסת לזה והיה לך כיף ואז להסתיר זה עצבים רצח..
אנונימית
למה שזה יהרוס לך את הבריאות הנפשית חיים
זה בסך הכל קשר עם בנים שזה הכי לא מומלץ
תעשי לעצמך ולעתיד שלך טובה במקום להיות כל היום דבוקה לטלפון בלדבר עם בנים לא יקדם אותך לשום מקום, וגם סתם יבזבז לך את הזמן ואת תצטערי על זה, עזבי אותך שטויות
לכי תלמדי תעשי עם עצמך משהו
בסופו של דבר את רק תודי לעצמך
מניסיון
שואל השאלה:
מהה וואי נוראי לגמרי כן היה לי ניסיון עם כמה בנים כאלה חארות רצח שלא תדעי ברוך ה יצאתי מזה כבר אני פחות בקשר עכשיו אולי 1 2 בלחץ קיצר רק רציתי לבדוק מה אנשים חושבים תודה לכםם(:
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכםם(:
אנונימית
הכיף איתם בדרך כלל מזוייף
את חושבת שאת מכירה מישהו עד ש...
גם אל תתני שינצלו אותך עד ללגעת בך
אם את שומרת על שתיקה ולא אומרת שום דבר שאת חוששת שיעבירו ומבלה במציאות כמו עם חברות אז סבבה

נוגע לא נוגע חשף עכשיו את הבנים
מבחינתי היה דבר כזה ידידים כמו חברות בדיוק וכן יש לי סיבה לבלות בדיוק כמו חברה הצד של הבנים מחשיד אל תאמיני להם בקלות