21 תשובות
זה אלבום שאפילו לא יצא איך אנשים ישר הופכים את האלבום הזה לחלק מהאישיות שלהם? אני חולה על טיילר, הוא אחלה זמר אבל זה יותר מדי
חחח אני ממש מסכימה איתך^^
פתאום כולם קפצו
פתאום כולם קפצו
תנו לאלבום לצאת!!! על מה הפאקינג הייפ
לא וכל האלה עם התאוריות ההזויות על הקליפ
מקווה שקניה ווסט ידפוק הופעה
ממממש מקווה
סוף סוף מרגיש שהוא על קו השפיות
סוף סוף מרגיש שהוא על קו השפיות
מתפלל שקנייה לא יהיה באלבום
למה לא
כל דבר שקנייה עשה השנה מזעזע
בשנים האחרונות הוא לא היה איתנו
אבל אולי הוא חוזר
גם קשה לי להאמין שטיילר סבבה עם קנייה כרגע
wow
אנונימית
מה השאלה
קניתי את התקליט והדיסקק
גם נכון
אלבום השנה אני חותם על זה
היא עשתה preorder
^^שמעת על כה דבר שנקרא "pre-order?
^ההגדרה שלך לחפירה מאוד שונה.
ואתה לא בן אדם נחמד במיוחד..
ואתה לא בן אדם נחמד במיוחד..
^מה לקחת ללב
באותו הנושא: