15 תשובות
אחותי פאק א'ט חיים פעם אחת
תתחילי איתו מה כבר יקרה
תתחילי איתו מה כבר יקרה
אני הייתי הולכת על זה
היא גם תומכת בזה
היא גם תומכת בזה
זה לא כזה חריג
אנונימית
הייתי נזהרת במקומך.. תחשבי שכן הייתם זוג ונפרדתם, זה יהיה מאוד מביך גם בשביל וגם בשביל המשפחות. זה קצת סיכון הייתי אומרת
שואל השאלה:
^בדיוק וזה הפחד הכי גדול שלי כרגע כי אני מאוד מחוברת למשפחה שלו ואני כמו בת בית שם
^בדיוק וזה הפחד הכי גדול שלי כרגע כי אני מאוד מחוברת למשפחה שלו ואני כמו בת בית שם
אנונימית
אחות לכי על זה
לא בקטע רע אבל המשפחות שלכם מחוברת לפני שהיה קטע, ואם הקטע לא יצליח זה כנראה לא מה שיפריד ;)
קחי בקלות נסי לשמור על ראש פתוח
לא בקטע רע אבל המשפחות שלכם מחוברת לפני שהיה קטע, ואם הקטע לא יצליח זה כנראה לא מה שיפריד ;)
קחי בקלות נסי לשמור על ראש פתוח
שואל השאלה:
כן??
כן??
אנונימית
תקשיבי בקטע הכי טוב
העולם לא סובב סביבכם
ולכי תדעי אולי לא תיפרדו בכלל
העולם לא סובב סביבכם
ולכי תדעי אולי לא תיפרדו בכלל
לא כזה חריג גם בני דודים זה מותר נראה לי ואם אתם נפרדים אם הצלחתם לא לדבר כמה שנים אתם תסתדרו גם אחרי זה
אנונימית
שואל השאלה:
חברות שליי עזרתן לי המון איזה כיף שיש בנות שתומכות בבנות אחרות!!
תודה רבהה אעדכן❤!!
חברות שליי עזרתן לי המון איזה כיף שיש בנות שתומכות בבנות אחרות!!
תודה רבהה אעדכן❤!!
אנונימית
איזה אחות
מחכות לעדכונים
מחכות לעדכונים
שואל השאלה:
באמת מעריכה כל אחת מכן
באמת מעריכה כל אחת מכן
אנונימית
קוראים לך קארין?
אנונימית
שואל השאלה:
לא למה?
לא למה?
אנונימית
אמלה עכשיו נכנסתי ואיזה כוח נשי!!!
מאוהבת במגדר הזה (לא בקטע לסבי)
עם הייתי רואה את זה לפני הייתי אומרת לך לעשות את זה ובנים מתים על זה שבנות עושות את הצעד הראשון
קיצר תעשי את זה
וגם לא נראה לי שזה ישפיע על המשפחות שלכם עם תיפרדו
מאוהבת במגדר הזה (לא בקטע לסבי)
עם הייתי רואה את זה לפני הייתי אומרת לך לעשות את זה ובנים מתים על זה שבנות עושות את הצעד הראשון
קיצר תעשי את זה
וגם לא נראה לי שזה ישפיע על המשפחות שלכם עם תיפרדו
באותו הנושא: