5 תשובות
לא הבנתי את השאלה ?
וואו
קודם כל, שיר מהמם.. ממש חמוד, קצר וברור, וקצת עצוב
לשפר? את האמת שאין ממש, מה שכן:
הייתי משנה מ
"שחסר אונים"
ל-"שהוא חסר אונים"
"שלא ישן אפילו דקה"
הייתי משנה את זה ל
"שלא ישן אף לדקה"
או משהו יותר גבוה שפתית
קודם כל, שיר מהמם.. ממש חמוד, קצר וברור, וקצת עצוב
לשפר? את האמת שאין ממש, מה שכן:
הייתי משנה מ
"שחסר אונים"
ל-"שהוא חסר אונים"
"שלא ישן אפילו דקה"
הייתי משנה את זה ל
"שלא ישן אף לדקה"
או משהו יותר גבוה שפתית
אמא בכיתי
כן, שיר ממש יפה
אהבתי
באותו הנושא: