12 תשובות
לא
זה קורה יותר מידי
סוג של
מטרה אחת להכנס למקלט
וזהו נושמים לרווחה
די התרגלתי
אבל אם נגיד זה יהיה עכשיו באמצע במקלחת אני אחטוף פאניקה
לא
אבל לכלבה שלי כן
כן
גם אם אני כבר לא נלחץ כמו פעם הגוף עדיין מגיב בצורה מעצבנת כשיש אזעקה
האזעקה עצמה לא
אבל הבומים כן נותנים פאניקה
אנונימית
לא, לצערי כבר התרגלתי..
זה כבר מרגיש רגיל
אני רגיל אני בדרום חוויתי את זה כבר מצוק איתן
כבר התרגלתי לצערי