39 תשובות
תלך לרופא
נקרע לך עור התוף
ללכת לרופא ממש מסוכן
^חס ושלום הוא לא נקרע אם כן הלכו לו החיים
^חס ושלום הוא לא נקרע אם כן הלכו לו החיים
תלך לבדוק אצל רופא
רופא
^^^ גם אם כן נקרע, ממה שאני יודע, זה מחלים
זה מחלים אבל תלך לרופא
אנונימי
שמעת כמו רעש צורם כזה? שנהיה חלש לאט לאט? (מתי שקיבלת את הכאפה)
לך לרופא הכי טוב
דבר ראשון
לך לרופא
דבר שני
תפוצץ את חבר שלך
לך לרופא
דבר שני
תפוצץ את חבר שלך
כן תן לו אחת שלא ישכח
בהצלחה אחי תרגיש טוב
בהצלחה אחי תרגיש טוב
תבדוק אצל רופא, תרגיש טוב ❤
זה לא חבר, זה אויב. תצלצל אליו ותגיד לו שאם יש הוצאות רפואיות זה עליו. ואז תלך מהר לטראומה - אתה לא צריך תור. יעשו לך בדיקה מסודרת מהר מאוד. רפואה שלמה ואני מקווה שזה משהו שאפשר לטפל בו במהרה. בריאות
לך לרופא ואחר כך תהרוג את חבר שלך
דחוף למיון או משהו
אנונימית
וודפאק שילך לאולימפיאדה החבר שלך וואו
לך למיון, יותר מהיר מלקבוע תור לרופא
לך למיון, יותר מהיר מלקבוע תור לרופא
רופא
תלך דחוף לרופא
תלכי לרופא כמה שיותר מהר כבר היום במוקד חירום אוזן זה לא ניתן לדחייה
תלך לרופא
וומפ וומפ
אתה יכול לתבוע אותו ולעשות ארגז
אנונימי
תלך לרופא דחוףף
אתה יכול לתבוע אותו ולקבל סטפה יפה ככה של מאני
בהצלחה❤
אתה יכול לתבוע אותו ולקבל סטפה יפה ככה של מאני
בהצלחה❤
תוריד את חבר שלך
ממה שאני קראתי באינטרנט אפשר לקרוע את עור התוף רק בהכנסת חפץ חד או משהו כזה
קיצר הוא דפק משהו אבל לא את עור התוף, הכל טוב
קיצר הוא דפק משהו אבל לא את עור התוף, הכל טוב
למה שהוא יתו לך כאפה? אל
תסכים לדברים כאלה גם לא בצחוק זה ממש מסוכן ואתה לא רוצה שתהרס לך השמיעה בגלל דבר כזה תבדוק את זה ותדאל את
ההורים
תסכים לדברים כאלה גם לא בצחוק זה ממש מסוכן ואתה לא רוצה שתהרס לך השמיעה בגלל דבר כזה תבדוק את זה ותדאל את
ההורים
אנונימית
^^ זה אפשרי כי כאפה חזקה לאוזן דוחפת המון אוויר לכיוון עור התוף אז זה בעצם ה "חפץ" שפוגע בו
אנונימי
אימלא נשבעת זה קרה לי ושמעתי גם צפצוף כזה
אימללה תמיד אומרים שאסור לתת כפות (במיוחד באזור האוזן) כי זה יכול לגרום לך נזק בשמיעה באופן משמעותי.
תעדכן מה איתך
תעדכן מה איתך
קרה לי בעבר, קיבלתי מכה ליד האוזן, ירד לי דם מהאוזן (קצת), הלכתי לרופא אף אוזן גרון והוא אמר שנקרע עור התוף.
אל תדאג, זה מחלים, רק בינתיים תתקלח עם אטמי אזניים כדי שלא יכנסו מים. כך תוך שבועיים זה אמור להחלים. רפואה שלמה!
אל תדאג, זה מחלים, רק בינתיים תתקלח עם אטמי אזניים כדי שלא יכנסו מים. כך תוך שבועיים זה אמור להחלים. רפואה שלמה!
כנראה נקרע עור התוף
רופא דחוףף
ותפסיק להשתמש במקלות אוזניים, זה ממש לא טוב וסתם דוחף הכל יותר פנימה
ותפסיק להשתמש במקלות אוזניים, זה ממש לא טוב וסתם דוחף הכל יותר פנימה
רופא דחוף
רופא
יש מצב שנקרע לך עור התוף קיצר לך לרופא
תלך לרופא
איזה "חבר" למופת, תלך לבית חולים
קרה לי גם, נקרע לך עור התוף. חוזר תוך שלוש ארבע שבועות
עוד חודש אתה לא איתנו)צוחקת(
באותו הנושא: