התחברות
הרשמה
אתמול עשיתי עגיל שני באוזן, לא כואב לי בכלל, אני יכולה לעשות מחר עגיל שלישי?
16 באפריל 2024, 18:42
אוזניים
עגילים
3 תשובות
כן
א
אני לא פעילה
כנל^
א
אני לא פעילה
הלו גברת
כן
א
איןןן שם
באותו הנושא:
אתמול עשיתי עגיל שני באוזן וכואב לי מה לעשות מה לשים
עשיתי עגיל באוזן לפני כמה חודשים ובזמן האחרון כואב לי איפה שהעגיל למה זה ומה זה?
אתמול עשיתי עגיל באוזן לפני יומיים ועכשיו הוא ממש כואב לי
עשיתי עגיל שלישי באוזן לפני חודש והוא עדיין כואב
אתמול עשיתי עגיל שלישי באוזן באייזה דוכן וזה ממש כואב לי
עשיתי שני עגילים באוזן אתמול
עשיתי עגיל באוזן והסוגר ממש ממש צמוד לי לאוזן וזה ממש כואב לי
עשיתי אתמול בשני 2 עגילים באוזן אני יכולה להיכנס מחר (רביעי)לבריכה או שלא כדאי
עשיתי עכשיו 2 עגילים באוזן ימין ו1 באוזן שמאל וכואב לי מה אני עושה
עשיתי שני עגילים אתמול באוזן (עגיל שני ושלישי) וממש כואב לי מה אפשר לעשות?
עשיתי את אתמול עגיל שלישי באוזן שמאל ועגיל שני באוזן ימין