15 תשובות
בסדר קורה
תאמיני לי זה בוקר לאף אחד לא אכפת ולאנשים יש זיכרון של דג אז הכול בסדר
אל תדאגי נראתי כמו קקה
הם ראו את שדייך ?
אנונימי
אין משהו שאת יכלה לעשות כרגע חוץ מלהיתקל בהם כשאת נראית במיטבך בפעם הבאה ולהבין שהמראה שלך לא באמת מעניין אותם. זה פשוט מרגיש מביך ואחר כך ייעלם
אני הייתי במקלחת ירדתי עם מגבתת ושיער רטוב כמו פודל תתעודדי
שואל השאלה:
לא אבל הייתי עם גופייה בלי חזייה
לא אבל הייתי עם גופייה בלי חזייה
אנונימית
לא נורא בקטנה אחותי הם שוכחים ציק צק חחבחבחה
אני בטוחה שהם לא זוכרים, זה פשוט לא מעניין אותם (וגם הם בטח לא נראו כל כך טוב...)
לא נורא הכל טוב
אותי הם ראו כבר בכל המצבים כולל עם מגבת ושמפח על הראש אז הכל טוב
שמפו
גופייה לבנה?
אנונימי
לא נורא
תאמיני לי שהם לא יזכרו את זנ
תאמיני לי שהם לא יזכרו את זנ
בואי בזמן אזעקה אף אחד לא הולך להתעסק באיך שאת נראת..
כיאלו זה באמת הדבר האחרון שיכול לעניין אנשים בזמן אזעקה
עריכה: אני גם בטוחה שכול השאר השכנים לא היו נראים כיאלו הרגע ירדו מהפודיום
כיאלו זה באמת הדבר האחרון שיכול לעניין אנשים בזמן אזעקה
עריכה: אני גם בטוחה שכול השאר השכנים לא היו נראים כיאלו הרגע ירדו מהפודיום
באותו הנושא: