2 תשובות
המוקד של מיטב סגור כל החג הם גם לא עונים בטלפון. הם יחזרו לפעילות ביום ראשון הקרוב
כן!!!
זה מעצבן אבל בדקתי וזה בגלל החג מסתבר שמעתי שאפשר לשלוח פניות מה27 או משהו
זה מעצבן אבל בדקתי וזה בגלל החג מסתבר שמעתי שאפשר לשלוח פניות מה27 או משהו
באותו הנושא: