10 תשובות
את יכולה לשלוח לו אם את עדיין חושבת עליו והוא חשוב לך, אבל את צריכה לדעת גם כן לנתק קשר אם הוא אמור באמת להתנתק, אבל בינתיים שלחי לו
למה ניתקתם קשר
אנונימית
אם הוא יעלה סטורי
תכתבי
אם לא, אז לא
הרעיון של ניתוק קשר הוא ניתוק ולא מומלץ לשלוח את זה אם אין רצןן לשחזר תקשר
כן דיי עם האגו המסריח הזה
כן, זה יתן לו תחושה טובה שלמרות שנפרדת ממנו לפחות את עדיין מתחשבת בו
אנונימי
שואל השאלה:
הוא חשוב כן ואני יודעת שזה הדדי
ומה הקשר סטורי זה לא ילך לפי זה
זה לא קשור לאגו או משהו פשןט לא יודעת אם הוא ירצה בזה אחרי שניתקנו קשר
אנונימית
אני חוזר ואומר שבכל העיניין בניתוק קשר אני חושב שאם את עדיין תפוסה על מישהו את יכולה לשלוח לו הודעה כי זה לא יעזור אם מימלא את תקועה בעבר וזה לא רע, פשוט צריך לדעת לנתק קשר ולשנות הרגלים אם הקשר הוא לא טוב כי צריך להתקדם בחיים