4 תשובות
התחושה הכי עילאית שבן אדם יכול לחוות בחייו לפי דעתי
אנונימי
לא יודע תגידי לי את
מהנסיון שלי וואלה הזיות, אישונים מורחבים, מחשבות שאני יכל לעשות הכל, אבל אני לא אמליץ לך לנסות כל סם או פסיכדל אני עשיתי טעויות בחיים ואני שילמתי על זה ביוקר
אין על אסידד
אנונימי
באותו הנושא: