5 תשובות
אחי מי כבר יענה לך כולם פה בני 12 בלחץ
אנונימי
אני חושבת שלנסות להגיע לתובנות שאנשים מגיעים אליהם על אסיד זה אפשרי אבל ממש ממש קשה ודורש פתיחות רוחנית ברמה ממש גבוהה שכמעט ולא ניתן להגיע אליה (בהנחה שאתה אדם ממוצע עם עבודה ובית שחי בעיר מודרנית, לא אם אתה שמאן שחי ביערות כן?)
אסיד פותח לך צורת התבוננות אחרת על המציאות
אי אפשר אני עברתי מוות אגו זה קשה מאוד אבל התובנות שמקבלים שם כמעט לא אפשרי להגיע בלי אסיד
אפשר להגיע לתובנות כאלה מהנפש
עם הזמן ואם אנשים טובים חברים טובים