3 תשובות
אני ראיתי מישהי שציירה פפיון זה היה יפה
שואל השאלה:
לא לצייר אותו עשיתי כבר פעם אחת פחות אהבתי
לא לצייר אותו עשיתי כבר פעם אחת פחות אהבתי
אנונימית
למה תחליף לדעתי זה יפה בתור צארם אני יכולה לשלוח לך כמה תמונות שאני ממש אוהבת בציפורניים אם את רוצה (תכתבי לי אם כן/לא)
באותו הנושא: