11 תשובות
זה הקטן מהגדולים ביותר, זה תיכון
בתיכון כן
בשש שנתי לא
קטנים מאיזה בחינה? אם אתה מתכוון מבחינת תיכון לדעתי זה שטותי שאתה חושב על זה בכלל אבל אני מניח שכן
לא יודעת קטן לשמיניסטים
אנונימית
כן, כיתה קלה ולא משהו שצריך לדאוג ממנו
פשוט תשקיעי ב30% ובמתמטיקה, אנגלית ולשון
^יעני זוגיות?
שואל השאלה:
כאילו אם אתם תהיו ב יב
ותראו מישהו בכיתה י
אתם כאילו תתייחסו אליו כקטן ?

לא לא זוגיות
אנונימית
אני ביב
ובגדול זה תלוי
ממבט ראשון כן אני אראה אותם כקטנים
אבל אין לי בעיה לנסות להכיר שישיסטים ובסופו של דבר ההבדלים לא כאלה גדולים
לא כלכך, כאילו כן אבל ביחס ל-ט ופחות לא
זה באמצע
זה בדיוק השלב שמסיימים להיות מביכים
בכללי כן, אני אישית אראה אותם כקטנים אבל זה לא מונע ממני להכיר כמה
אבל לא נורא, הכיתה הזאת עוברת מהר ותוך שנייה את בי"א