9 תשובות
מתי שנראה לך ואת רעבה אבל קצת קשה לאכול בהתחלה
וצריך לאכול דברים רכים כמו מרק וכאלה .
כמה שעות כזה שעתיים כבר נראה לי סבבה אבל רק רכים מאוד יכאב לך בשעות הראשונות
מאוד יכאב לך בשבוע שבועיים הראשונים*
אצלי היה אחרי שעתיים
עדיף לך לחכות כמה שיותר הרבה כי הדבר צריך להתרגל לשיניים
אפשר לאכול אחרי 3 שעות בערך
צריך לחכות פשוט שהגשר יתייבש ואז אפשר לאכול הכל אבל מומלץ להתחיל ממאכלים רכים
צריך לחכות פשוט שהגשר יתייבש ואז אפשר לאכול הכל אבל מומלץ להתחיל ממאכלים רכים
כמה שעות
אפשר לאכול ישר אחרי, עדיף דברים רכים
באותו הנושא: