9 תשובות
מתי שנראה לך ואת רעבה אבל קצת קשה לאכול בהתחלה
וצריך לאכול דברים רכים כמו מרק וכאלה .
כמה שעות כזה שעתיים כבר נראה לי סבבה אבל רק רכים מאוד יכאב לך בשעות הראשונות
מאוד יכאב לך בשבוע שבועיים הראשונים*
אצלי היה אחרי שעתיים
עדיף לך לחכות כמה שיותר הרבה כי הדבר צריך להתרגל לשיניים
אפשר לאכול אחרי 3 שעות בערך
צריך לחכות פשוט שהגשר יתייבש ואז אפשר לאכול הכל אבל מומלץ להתחיל ממאכלים רכים
אפשר לאכול ישר אחרי, עדיף דברים רכים