7 תשובות
יואו לא חצי מהאתר זה שקרים והחצי השני פרוץ תתרחקי מהחרא הזה
אמ לא הם יגנבו מידע וימכרו
לא אמין ויגנבו פרטי אשראי
אפשרי אבל כנראה יחסמו אותך בשאר הפעמים או יפעילו עלייך סנקציות אחרות.
אבל אל תעשי את זה. זה גזל חמור ביותר
שואל השאלה:
^אני מתכוונת לשלם כמובן בכל מקרה לא אזמין אם האתר לא אמין
אנונימית
שמעתי שגונבים פרטי אשראי אבל כשאמא שלי השתמשה באפליקציה לא קרה משהו.. אבל אמרתי לה להפסיק להשתמש בזה כי שמעתי שגונבים וזה
עדיף לשלם עם paypal (בכל אתר, לא רק בטמו), זה יותר בטיחותי.