21 תשובות
לבנים
אנונימי
לבנות
כל אחד חי חיים אחרים אי אפשר לשפוט לפי מין כי יש אנשים שהולך להם קל בחיים ויש אנשים שלא בלי קשר למין
לכל אחד יש את החרא שלו בחיים,
לא קשור למגדר,
אז אין לי תשובה
לא קשור למגדר,
אז אין לי תשובה
בנים אבל אני משוחד כי אני בן
זה לא קשור לזכר/נקבה, זה תלוי באדם עצמו
זה יכול להיות גבר ויכולה להיות אישה, אין לדעת.
זה גם תלוי באיזה תחומים
זה יכול להיות גבר ויכולה להיות אישה, אין לדעת.
זה גם תלוי באיזה תחומים
בנות יש להן מחזור יש להן היריון ולידה וקשיים רגשיים
בנים יש להם את כל עניין הכסף ולחצים ותיכנון זמנים והכל
בנים יש להם את כל עניין הכסף ולחצים ותיכנון זמנים והכל
בנות
^לא נכון, ככה אנשים החליטו
שואל השאלה:
זה ליטרלי מה שאמרתי
זה ליטרלי מה שאמרתי
אנונימית
דיי נו, מה הקשר, זה לא או בנים או בנות, גם בנים וגם בנות חוו את השואה, גם בנים וגם בנות חוו את השבעה באוקטובר, גם בנים וגם בנות נאנסו, נרצחו, שועבדו, נחטפו ומה לא, ולכל אחד יש את הסיפור שלו בלי קשר למה שיש לו למטה, זה לא בנים או בנות, זה הבן אדם.
^^^^ טוב פסדר
יש לך רעיון אחר?
מה? שהאישה גם תעבוד? סבבה ניתן לך, עדיין זה לא אומר כלום
יש לך רעיון אחר?
מה? שהאישה גם תעבוד? סבבה ניתן לך, עדיין זה לא אומר כלום
או!
^^ הנה בחורה חכמה
^^ הנה בחורה חכמה
שואל השאלה:
מה מה קשור אני לא פמיניסטית או משהו אני רק אומרת שלכם יותר קשה לא ביקשתי לעבוד מה הקשר
מה מה קשור אני לא פמיניסטית או משהו אני רק אומרת שלכם יותר קשה לא ביקשתי לעבוד מה הקשר
אנונימית
לדעתי השאלה הזו מטומטמת ונשאלת כאן כל יום
^^ראיתי שאת לא
אני מדבר ל thorfinn
אני מדבר ל thorfinn
שואל השאלה:
קראתי וזה לא מובן, הכוונה הייתה "למי יותר קשה בחיים לדעתם? בנים או בנות?"
קראתי וזה לא מובן, הכוונה הייתה "למי יותר קשה בחיים לדעתם? בנים או בנות?"
אנונימית
לבנות. אני בן למשפחה של בנות וזה וודאי שלבנות יותר קשה
שואל השאלה:
בנים נולדו בידיעה שאסור להם להראות רגש בידיעה שהם אמורים להיות חזקים וגברים הם צריכים לחזר אחרי בנות הם צריכים לקנות להן הכל הם צריכים לפרנס ולפי דעתי לבנים הרבה יותר קשה.אני אגב לא חושבת שזה צריך להיות ככה אבל מה לעשות שזה ככה
בנים נולדו בידיעה שאסור להם להראות רגש בידיעה שהם אמורים להיות חזקים וגברים הם צריכים לחזר אחרי בנות הם צריכים לקנות להן הכל הם צריכים לפרנס ולפי דעתי לבנים הרבה יותר קשה.אני אגב לא חושבת שזה צריך להיות ככה אבל מה לעשות שזה ככה
אנונימית
לבנות
החיים של בנים נראים משעממים קצת
החיים של בנים נראים משעממים קצת
אנונימית
באותו הנושא: