4 תשובות
שואל השאלה:
אני מבטיחה שאני לא אדישה
אני חושבת עליהם אני בוכה עליהם הם כל הזמן בראש שלי ואני מאוד מרגישה את הכאב של המשפחות
פשוט אירועים כאלה קשים לי אבל בסוף מייחסים את התמיכה למשפחות דרך דברים כאלה
ואני לא דרכתי פעם אחת אפילו בכיכר החטופים באמת מתוך הלחץ שלי מהסיטואציה
אנונימית
וואי אל תקשיבי להם
יודעת מה אפילו אם זה אדישות אז מה? את בן אדם משל עצמך ומותר לך לעשות מה שבא לך ואת לא צריכה להרגיש אשמה שאת לא הולכת
וגם זה לא אדישות זה באמת קשה לך, תכילי את הקושי של עצמך כי זה באמת בסדר
שואל השאלה:
אני כל הזמן רואה אנשים שאומרים שזאת אדישות וחייב לבוא וזה ממש רודף אותי אני מרגישה שאני לא עושה את המינימום
אנונימית
אל תאשימי את עצמך בחיים!!! זה שלאחרים קשה יותר לא אומר שאת צריכה להתעלם מהקשיים של עצמך
אם זה קשה לך זה הכי לגיטימי בעולם