9 תשובות
אני מתה על רוחניקים
רוחניות עשויה להיות בעייתית מפני שהיא יכולה לטשטש את הקווים בין מציאות לפיקציה, בין החיים לדמיון.
לא ניתן להסתמך עליה כשהיא לא עומדת בפני מבחני ההיגיון, ההוכחות וכולי. זה פשוט תחום שאת לא יכולה לדעת מה אמת בו ומה שקר, זה כמו סיפור שמספרים.
אני אישית בן אדם שמאוד אוהב היגיון חשיבה ושכל ישר לכן כל ידע או דבר דמיוני קצת פחות עושה לי את זה.
לא ניתן להסתמך עליה כשהיא לא עומדת בפני מבחני ההיגיון, ההוכחות וכולי. זה פשוט תחום שאת לא יכולה לדעת מה אמת בו ומה שקר, זה כמו סיפור שמספרים.
אני אישית בן אדם שמאוד אוהב היגיון חשיבה ושכל ישר לכן כל ידע או דבר דמיוני קצת פחות עושה לי את זה.
אני בנאדם שמשלב בין רוחניות לחשיבה לוגית/היגיון ואני בהחלט יכול להבין את ההימנעות מאנשים רוחניים... אנשים שלא חיים את העולם הרוחני, לעולם לא יבינו, ובלתי אפשרי יהיה להסביר להם. זה מקום שצריך בו ממש ראש פתוח ...
שואלת השאלה אני אוהב אותך
כי הם עיוורים
לא מסוגלים לראות את האמת הפשוטה
את האור
את האנרגיות
את זה שמחשבה יוצרת מציאות
והכל תדרים בגבהים שונים
ויש מזלות שקובעים מי אנחנו
ושכולם חייבים לעשות נטילת עין הרע והפרשת חלה או מדיטציות
כדי להתחבר לאני הפנימי שלנו
ולתקן גלגולים קודמים על ידי סשן נשימות
(יש לי בגדים מוזרים ואני תל אביבי)
לא מסוגלים לראות את האמת הפשוטה
את האור
את האנרגיות
את זה שמחשבה יוצרת מציאות
והכל תדרים בגבהים שונים
ויש מזלות שקובעים מי אנחנו
ושכולם חייבים לעשות נטילת עין הרע והפרשת חלה או מדיטציות
כדי להתחבר לאני הפנימי שלנו
ולתקן גלגולים קודמים על ידי סשן נשימות
(יש לי בגדים מוזרים ואני תל אביבי)
שואל השאלה:
ההפך.. האנשים האמיצים שפותחים את הראש חווים דברים מיוחדים
רוחניות אמיתית זה לא אלוהים אמר אני עושה זה הרגשה פנימית אם אתה לא מרגיש חיבור אין כל צורך בזה.
רוחניות אמיתית היא לפתוח את הראש מעבר להגיון המצומצם ובגלל היופי שאין גבול לדמיון האנושי ושום דבר לא בגדר דמיון
אבל זכותך
בשביל להבין מה שאני אומרת צריך באמת להרגיש ככה ואם אתה לא מרגיש ככה אז כנראה זה פחות בשבילך כרגע
ההפך.. האנשים האמיצים שפותחים את הראש חווים דברים מיוחדים
רוחניות אמיתית זה לא אלוהים אמר אני עושה זה הרגשה פנימית אם אתה לא מרגיש חיבור אין כל צורך בזה.
רוחניות אמיתית היא לפתוח את הראש מעבר להגיון המצומצם ובגלל היופי שאין גבול לדמיון האנושי ושום דבר לא בגדר דמיון
אבל זכותך
בשביל להבין מה שאני אומרת צריך באמת להרגיש ככה ואם אתה לא מרגיש ככה אז כנראה זה פחות בשבילך כרגע
אנונימית
כי אמונה תפלה מאוד מסוכנת
אם הוא יאמין מחר שאלוהים מצווה עליו לרצוח את המשפחה שלו? (זה כבר קרה בתנ"ך)
אבל לא רק בעיקר בגלל סכנה
אלא בגלל שאין גבול לדמיון האנושי
ואדם ששוגה בדמיונותיו גורם לאנשים רציונלים להתרחק
אם הוא יאמין מחר שאלוהים מצווה עליו לרצוח את המשפחה שלו? (זה כבר קרה בתנ"ך)
אבל לא רק בעיקר בגלל סכנה
אלא בגלל שאין גבול לדמיון האנושי
ואדם ששוגה בדמיונותיו גורם לאנשים רציונלים להתרחק
שואל השאלה:
לפני דקה כתבת שאמונה תפלה היא מסוכנת ואין גבול לדמיון האנושי..
לפני דקה כתבת שאמונה תפלה היא מסוכנת ואין גבול לדמיון האנושי..
אנונימית
רוחניות במדיה מוצגת בצורה מאוד מבלבלת ומערבבים שם מלא דברים שזה נראה "מוזר"
אנונימית
באותו הנושא: