6 תשובות
קחי מורה פרטי למוטיבציה 2 הכאב ראש הוא דמיוני
גם אני לא, נרגעים ושותים כוס מים.
עושים מה שמצליחים
עושים מה שמצליחים
חצי שעה זה מעולה
תלמדי חצי שעה כל יום
בה באם במצטבר את לומדת איזה 7 שעות
תלמדי חצי שעה כל יום
בה באם במצטבר את לומדת איזה 7 שעות
שואל השאלה:
^זה לא מספיק
^זה לא מספיק
אנונימית
זה על הפנים! אל תדאגי שתכשלי יעלה לך המוטיבציה
אנונימי
אני אישית פשוט מכריחה את עצמי לשבת עד שאני נכנסת לזה כי הכי קשה זה להתחיל וזה תמיד יותר זורם אחרי זה ואני יודעת שאם אני אפסיק כל פעם אני אצא מהפוקוס
אבל אם זה לא הולך לך וקשה לך לשבת הרבה ברצף אז נגיד תגידי לעצמך שאת יושבת ועושה נגיד 3 תרגילים שבחרת עכשיו ואחרי זה יש לך שעה הפסקה ואז שוב, או שאת יושבת שעתיים ואז עושה שעה הפסקה
פשוט תמצאי שיטה כזאת שתגיד לך בצורה מאוד ברורה איך לנהל את זה ואז נשאר לך רק לגייס את המשמעת העצמית בשביל זה, שנכון זה אולי החלק הכי קשה אבל אין ברירה בשביל מה שחשוב צריך להשקיע ולהתאמץ
ואז לאט לאט אם תתרגלי כבר אפשר להאריך את הזמן שאת יושבת
תביאי לך משהו לאכול ושימי מוזיקה שיעזור לך להקליל את זה קצת אולי ולא תתייחסי לזה כאיזה עונש או משהו, זה סהכ בסופו של דבר העבודה שלך שתתנקז בסוף להצלחה ואת תהיי גאה בעצמך כשזה יקרה
אבל אם זה לא הולך לך וקשה לך לשבת הרבה ברצף אז נגיד תגידי לעצמך שאת יושבת ועושה נגיד 3 תרגילים שבחרת עכשיו ואחרי זה יש לך שעה הפסקה ואז שוב, או שאת יושבת שעתיים ואז עושה שעה הפסקה
פשוט תמצאי שיטה כזאת שתגיד לך בצורה מאוד ברורה איך לנהל את זה ואז נשאר לך רק לגייס את המשמעת העצמית בשביל זה, שנכון זה אולי החלק הכי קשה אבל אין ברירה בשביל מה שחשוב צריך להשקיע ולהתאמץ
ואז לאט לאט אם תתרגלי כבר אפשר להאריך את הזמן שאת יושבת
תביאי לך משהו לאכול ושימי מוזיקה שיעזור לך להקליל את זה קצת אולי ולא תתייחסי לזה כאיזה עונש או משהו, זה סהכ בסופו של דבר העבודה שלך שתתנקז בסוף להצלחה ואת תהיי גאה בעצמך כשזה יקרה
באותו הנושא: