יש לי מבחן במתמטיקה השבוע ואני ממש לחוצה רק מלחשוב על זה
אני בכיתה י ושנה שעברה היה לי בתעודה 100 תמיד הייתי טובה במתמטיקה אבל זה חומר קל. אני פשוט ממש לחוצה כי המורה שלי גרועה ולא לימדה טוב, וגם המון פעמים אני עושה טעויות מטומטמות. בקיצור איך להירגע? אני למדתי קצת בדרך כלל אני לא לומדת יוצר מחצי שעה אבל למדתי יותר ואני בטוחה שאני יהיה לחוצה רצח במבחן אז איך להרגיע את עצמי?