3 תשובות
כי אנשים מפגרים שלא תחשבי שהיא היחידה. היה לי במכללה שלי סטודנט ערבי באמת אחותי אחד המטומטמים שלא סיים סימסטר ראשון אפילו מרוב הטמטום שלו. פתאום אחרי המלחמה אני רןאה אותו משתף סטורי ש"ישראל מבצעת רצח עם והעולם שותק" ומלא פוסטים תומכי פלסטין. ואני פשוט כתבתי לו "אז למה נשמה של אחותך אתה חיי במדינה המגעילה הזו?? אתה חיי כמו שייח, לומד באחת המכללות הכי יקרות בארץ לא משלם מיסים וחי יותר טוב מבערך 100% מתושבי עזה לבנון וכדומה. למה אתה כאן בעצם?? והוא חסם אותי.
תמיד יהיו אנשים כאלה והם גם מסתובבים סביבנו אין מה לעשות חוץ מלהיות ערניים
תמיד יהיו אנשים כאלה והם גם מסתובבים סביבנו אין מה לעשות חוץ מלהיות ערניים
שואל השאלה:
יש אפשרות לדווח על זה?
יש אפשרות לדווח על זה?
המדינה היא ההזייה פה אין מה לעשות
באותו הנושא: