14 תשובות
מה לעזאזל זה חוק נוראי
בת כמה את?
שואל השאלה:
16...
אנונימית
מה זאת אומרת אסור
תשלחי הודעה מיד למורה ולמנהל .
אסור להם להכריח מה.
תבואי איך שבא לך, תגידי את מה שכתבת פה להורים שלך.

אם יבואו אליך בטענות אז תני להם לדבר עם ההורים שלך.
לא ישלחו לך קבס כבר בגיל הזה
תמשיכי לבוא עם גינסים וטרנינגים זה לא חוקי להעיף אותך הביתה על זה
תלכי איך שבאלך, אסור להם לעשות אתזה.
שואל השאלה:
אני מרגישה אי צדק זה באמת ככ לא בסדר
אנונימית
זה חוק נוראי בית ספר לא אמור להיות בית כלא
תדברי עם המנהל.ת ואם זה לא עוזר אז לעירייה
מה שמדהים אותי זה שבטח לבנים אין חוק לגבי מכנסיים
תדברי על זה עם המורה שלך
תלבשי חצאית
תדברי עם רכז או מנהל... זה לא בסדר
שואל השאלה:
לא אתה לא אמיתי?
אני סובלת עם הבטן שלי ואני נראית סתם פרחה שמנסה לצאת עם גוף יפה אבל אין לי!! אני שמנה כלכך וכל טייץ מבליט לי איזורים בגוף שאני ממש לא מעוניינת לשתף עם כולם..אבל תודה בכל מקרה לכולם
אין פתרון
אין לי ברירות
אנונימית
זה לא בסדר, תדברי עם מורה על זה
החוק הזה ממש לא בסדר, אני יכולה לשאול מה הבנים מתבקשים ללבוש? כי אם זה לא טייצים (ואני מניחה שלא) את יכולה לפתוח את נושא השוויון והפמיניזם. הם בחיים לא יכריחו בנים לשים טייצים ופמיניזם תמיד עושה סיפור גדול ככה שאולי זה יעזור לשנות את החוק