25 תשובות
נראלי בשביל שיהיה משהו ( שלא יהיה null ) עד שהמשתמש יזין את המילה
רווח של שורה
תכלס לא נראלי חייב כי בטוח תהיה מילה לפני התנאי אבל כנראה זה סוג של מוסכמה כזאת
שואל השאלה:
שמעו לא נראה לי שזה זה
תודה על הניסיון לעזור אבל 3>
אחכה שעוד מישהו יענה לי
כי צריך להגדיר את המשתנה
אפשר גם להגדיר
string guess;
אבל אז זה null ועדיף שלא
שואל השאלה:
אז שורה תחתונה זה כדי להגדיר משהו? שיהיה משתנה?
כדי להגדיר טת המשתנה מבלי שיהיה null
יש לך שם שורה שאומרת למשתמש להזין מילה
אפשר לעשות פשוט
string x

פשוט צריך שיהיה שורה גם שתגדיר את x כמשהו
^^^^ נכון
אם לא היה מוגדר כלל, הייתה בעיה בקומפילציה כי היה ניסיון להשתמש במשתנה שעדיין לא הוקצה לו ערך
שואל השאלה:
אני צריכה שניה להיות בטוחה.
זה כדי להגדיר משהו, שיהיה סטרינג נכון? כאילו, שפשוט המחרוזת תהיה קיימת
לכי לוויזואל סטודיו ופשוט תנסי

ככה מבינים הכי טוב , תרגול.
כן. זה כדי להגדיר את המחרוזת guess, עם ערך התחלתי של "" (שזה בעצם כמו ערך שהוא כלום אבל לא null)
^^^ 100%, זה ידע בסיסי בכמעט כל שפת תכנות
שואל השאלה:
אהה אוקיי תודה
וניסיתי בויזואל^^ פשוט לא כל כך הבנתי למה צריך להגדיר סטרינג ריק
מה אבל לא תהיה שגיאה כי לא משתמשים בערך לפני שקולטים אליו משהו
אם זאת הייתה לולאת while רגילה אז כן הייתה שגיאה אבל ככה לא
^^ עדיף להקצות ערך התחלתי כמו "", במיוחד במשתנים שמיועדים לקבל ערכים מהקלט של המשתמש כמו בדוגמא שלך
במקרה הזה לא תהיה שגיאה, אבל כדאי ללמוד לעשות את זה ככה כי במקרים יותר מסובכים תוכל להיות שגיאה
נו אז זה בדיוק מה שאמרתי, מוסכמה
^ אם תשתמש ב- guess בלולאה או בכל קטע קוד אחר לפני שהוקצה לו ערך, זה עלול לגרום לשגיאה בזמן ריצה
זה לא עניין של מוסכמה
אבל ספציפית במקרה הזה לא חייבים אז עושים את זה כי ככה עושים בדרך כלל
^ כן, אפשר ספציפי למקרה הזה
שואל השאלה:
קיצור חברים
צריך להגדיר משתנה כדי שנוכל להשתמש בזה אח"כ ולא תהיה שגיאה
^ yep