27 תשובות
חסרונות:
לא לכולן מתאים שיער קצר ולא לכולן יש שיער מספיק חלק בשביל זה
כשהיה לי שיער קצר בגלל שיש לי שיער גלי מתולתל הייתי נראית כמו משולש

יתרונות:
פחות חם
יתרונות:
פחות שמפו (פחות כסף מבוזבז!)
לא צריך להתעסק הרבה בשיער

חסרונות:
חושבים שאני בן
טכנית זו אותה כמות שמפו כי שמים רק על הקרקפת
שואל השאלה:
^^זה קרה גם ליי
אבל לא אכפת לי שחושבים שאני בן
שואל השאלה:
^^שמים על כל השיער שמפו לא רק בקרקפת אז בגלל שהשיער יותר קצר זה כמות יותר קטנה של שמפו
לא נכנס יפה לקוקו אעאעאע
אי אפשר גולגול נורמאלי או רוב התסרוקות הנורמאליים
קל לעבור מארוך לקצר אבל לא הפוך
לא שמים על כל השיער שמפו
שמפו בקצוות זה לא טוב לשיער זה גורם לקצוות מפוצלים
שמים מרכך בשיער חוץ מהקרקפת ושמפו בקרקפת
שואל השאלה:
^אבל אם לא שמים השיער נהיה שומני
בגלל זה שמים רק בקרקפת
השיער לא שמנוני בקצוות אלא אם שמים שמפו בקצוות
שואל השאלה:
^^^^בשיער שלי אני יכולה לעשות קוקו רק בפוני חחח
לא את חופפת לא נכון
גם לי יש שיער קצר את חופפת את הקרקפת לא השיער
וחופפים פעמיים אולי זו הבעיה אצלך
שואל השאלה:
^^^לי הוא היה גם בקצוות
נו בדיוק
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום נראלי
תחפפי רק את הקרקפת פעמיים
יפתור לך את הבעיות תראי עוד כמה חפיפות
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת לשחק במקלחת עם השיער והשמפוו זה כיףף חחח אני עושה לי קרניים כאלהה וממלאה את השיער בקצףף ואז שמה המון מים בידיים עד שנהיה לי קמטים ואני נראת כמו זקנה חחח
אתם לא עושים את זה?? זה הכי כיף במקלחתת
זה הורס לך את השיער אבל
תחשבי את אם את מעדיפה לשחק עם השיער או שיער בריא ויפה יותר שנהיה פחות שומני
שואל השאלה:
מקלחת זה משעמם אם אני לא משחקת בשיער במקלחת נהיה לי יותר מידי מחשבות מקלחת מוזרות רצח
אני מעדיפה שיהרס לי השיער חחח
אני עושה את זה גם, בידיעה שזה לא בריא ו"הורס את השיער"
שואל השאלה:
^שאלה: יש לך קארה או יותר קצר מקארה? לי יש korean pixie haircut
אני לא יודעת את השם של התספורת, אבל ניסיתי לחפש משהו דומה בפינטרסט. ומצאתי תמונה די דומה
שואל השאלה:
זה נראה מגניבב!!
תודה! גם התספורת הקוריאנית הזאת נראית קולית!
לי יש משהו דומה לwolf cut xd
שואל השאלה:
^^תודהה
^wolf cut זה יפהה לחברה שלי יש חחח הסגנון של זה ממש מיוחד כזה
אני יכולה להעמיד במקלחת את השיער שלי קוצים נראלי קוראים לזה מוהיקן ואז אני מגניבה
שואל השאלה:
גם אני עושה את זהה זה כיףף אני עושה קרניים כאלהה וכל מיני דברים עם השיער במקלחת חחח זה כיף