7 תשובות
אין בזה כסף
יש כסף. לגמרי יש פשוט צריך לעבוד קשה כדי להיות דוגמנית מוצלחת ומפורסמת ואז מקבלים כסף גדול
אנונימית
גם אני רציתי להיות פעם, אבל תכלס את צריכה לחשוב אם עצמך אם זה באמת מה שאת רוצה. עולם הדוגמנות (אם את מתכוונת להיות ממש דוגמנית מפורסמת בתעשייה וזה) הוא לא קל בכלל- יש סטנדרטים שאת צריכה לעמוד בהם, כל הזמן יבדקו את המשקל שלך ויסתכלו עלייך כמו על קולב בגדים. חוץ מזה שיש מלא הטרדות גם מטעם אלה שמנהלים את הקמפיינים והחברות.
זה לא הרבה כסף ואת זו שתצטרכי להוציא מלא כסף כדי למתג את עצמך.
זה חלום של מלא בנות, אני מכירה את ההרגשה, אבל אני מבקשת- תשמרי על עצמך:)
זה לא הרבה כסף ואת זו שתצטרכי להוציא מלא כסף כדי למתג את עצמך.
זה חלום של מלא בנות, אני מכירה את ההרגשה, אבל אני מבקשת- תשמרי על עצמך:)
לא שווה להיות דוגמנית זה דופק לך את החיים אחר כך
במיוחד שעדיין לא בכל יקום כל משקל הולך וגם עם את רזה תמיד יגידו תורידי עוד קצת
ולרוב זה מביא להפרעות אכילה
במיוחד שעדיין לא בכל יקום כל משקל הולך וגם עם את רזה תמיד יגידו תורידי עוד קצת
ולרוב זה מביא להפרעות אכילה
זה תעשייה מזעזעת קונים את הבנות
ולא נותנים להן לחיות אסור לעלות קילו יותר
וגם שהיום רואים יותר מלאות הן לא כאלה מלאות
הם ממש מעודדים רזון
ולא נותנים להן לחיות אסור לעלות קילו יותר
וגם שהיום רואים יותר מלאות הן לא כאלה מלאות
הם ממש מעודדים רזון
אבל ברור שיש גם הרבה טוב בזה, מחמיאים לך מלא וזה יעלה לך את הביטחון עצמי, לפעמים יש סכום כסף טוב, ואת מקבלת תמונות ממש שוות ויפות, פרסום, לפעמים להכיר חברות מזה, את מקבלת איפור בחינם וכולי
הלוואי הייתי יכולה להיות דוגמנית , אני לא רואה בזה ממש חסרונות חוץ מהמשקל הדקיק והיום זה בפיקוח כבר
באותו הנושא: