14 תשובות
וואי אני צריכה גם
כן לכי לטיפול פסיכיאטרי
שואל השאלה:
כולם עשו את זה מר חול ה צהובה
אנונימית
האמת אני לא גרה בארץ בכלל ואני עדיין תוהה לעצמי אם אני אצליח להתקפל לתוך הארון של הסירים במטבח במקרה וערבי יחליט לרצוח אותי
בכללי מאז המלחמה כל מקום קטן אני תוהה אם אני אצליח להתגמש לתוכו
בתחילת המלחמה אני בדקתי אבל אני גרה בעוטף יש לי תירוץ
אנונימית
כנל
שואל השאלה:
איך סטיפס עובד בחול
אנונימית
ממד

עריכה: אופס קראתי את השאלה אחרת

ולשאלה: לא, לא רק את
שואל השאלה:
לול הם פוצצו ממדים
אנונימית
זה עובד רגיל אבל נאלצתי להשתמש במספר טלפון של חברה מישראל כי אי אפשר לשים פה מספר לא ישראלי
לא, בכללי בכל מקום שאני אואה מקום מסתור אני ישר אומרת לעצמי בראש איזה מקום טוב להיתחבא ממחבל
וואי אני צריכה לחשוב על מקום כזה
אצלי לא נראה לי שיש מקום כזה.. אולי בשירותים ולנעול:/
לא, הגיוני לחלוטין.
אנונימית