17 תשובות
להתחבא ממי?
להתחבא ממה
בסיפרייה, מנסיון תמידי.
למה שתתחבי
באולם ספורט
באיזה כיתה של מחסן נטושה של מוצרים לספורט/מדפסות וכאלה דברים נלווים
בספרייה המקום הכי טובב
שואל השאלה:
להתחבא מזה שאני לבד
מה זאת אומרת להתחבה מזה שאת לבד , יענו לא להיות לבד ?
מה עם הכיתה שלך
שואל השאלה:
כאילו בגלל שאני לבד אני לא רוצה שאנשים ידעו שאין לי עם מי להיות
ובכיתה יש מלא ילדים אז אני לא יכולה להיות שם
מה את דואגת לאף אחד לא אכפת
שאני הייתי בבית ספר פשוט מצאתי מקום בחוץ שאין בו כלכך אנשים אז לא היו רואים אותי
אולי יש לך בבית ספר אזור כזה
וואי וואי מה זה החוקיי בדידות האלא , תחפשי לך מקום נחמד בחצר , מאחורי הבית ספר או משהו
^^^^לי אין חברים בבית ספר בכלל אז אני בדרך כלל יושבת בכיתה עם אוזניות וקוראת ספר
מאוד מרגיע
אין לך עוד איפה חוץ משירותים
תשבי בכיתה פשוט תיהי בטלפון תאכלי
הכל בסדר אל תחיי אנשים אחרים
מחזק ^^
לכי לגשת לילדים בשכבה - אל תעשי מזה כזה ביג דיל בחייאת שיט
לא כזה קשה - סופר קל זהו