11 תשובות
בוגדים
מאמינה שכן, צריך גם לגרש אותם
אני כזאת
הרבה פעמים למשפחה אין חלק בטרור
אם אתה אוהב אז למה לא
אנונימית
^באתי לענות על שאלה אחרת טעות שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
מקווה שאת צוחקת
אנונימית
אנשים שאומרים שאין קשר בין המחבל למשפחה
אם מחבל עשה משהו אז למה האחים בני 10 שלו צריכים לסבול גם
אנונימי
שואל השאלה:
^^
בסדר, אבל לרוב הם גדלים להיות בדיוק אותו דבר ועובדה שנגיד המחבל שרצח את האישה בת 20 בבאר שבע היה ממשפחה של מחבל
אנונימית
יש טרוריסטים שמחונכים הידי המשפחות שזה מוצדק אז לגרש אותם
אבל יש מחבלים שחונכו ברחוב או על ידי לא המשפחה אז לא הכי מוצדק להעיף אותם, אלא אם הם הגנו עליו ואז אני בסדר אם יעיפו אותם
קוראים לזה מטומטמים לא ישראלים .
הזויים