11 תשובות
לא
זה ממש טיפה
ממש לא
תאכלי דחוף ארוחה מזינה
לא
מסכימה^^
בשלב הזה זה נהיה פשוט טרנד
לאלאלא,לא בסדר
זה כבר נהיה שלב שבו בנות עושות את זה כדי לקבל קצת יחס שזה עוד יותר פתטי
אנונימית אני מעריצה שלך
ולשאלה: את יודעת שזה כלום לא לחפור
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה מה עשיתם מזה כולה שאלתי אם זה בסדר לחברה שלי יש הפרעות אכילה ואני רק מעודדת אותה לאכול וזה למה שאני אנרמל את הדבר המחריד הזה יהזויים
לא הבנתי מה את מצפה שנגיד לך שזה בסדר? דיי כבר עם ההתמסכנות לכי לאכול ודיי
אנונימית