14 תשובות
לא
את צריכה שיתנהגו אליך יפה לא כמו פח זבל
את צריכה שיתנהגו אליך יפה לא כמו פח זבל
את יודעת שלא
לא..
האם זה נורמלי? כן זה נורמלי ואת לא היחידה אבל זה רעיל וממש ממש לא בריא לא ממליצה לך להיכנס למערכת יחסים עם בן אדם שמתנהג ככה
זה פטיש מוכר, אבל עדיף לא להכנס למערכת יחסית כזאת זה סתם רעיל
זה שקר אם אני אגיד שאת היחידה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית את גם ככה?
אנונימית את גם ככה?
אנונימית
כן אבל ברור שלא כל הזמן
בהומור ובדיבור שלו כן אבל אני את יודעת יש את ההפרדה בין מישהו נורמטיבי שפשוט מתנהג ככה בצחוק או כי הוא יודע שאת אוהבת את זה למישהו שפשוט חושב שאת הבובה שלו ושם עלייך אלף זין
בהומור ובדיבור שלו כן אבל אני את יודעת יש את ההפרדה בין מישהו נורמטיבי שפשוט מתנהג ככה בצחוק או כי הוא יודע שאת אוהבת את זה למישהו שפשוט חושב שאת הבובה שלו ושם עלייך אלף זין
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב לדבר איתך בפרטי על זה? את מתארת ממש טוב את מה שאני חושבת
יש מצב לדבר איתך בפרטי על זה? את מתארת ממש טוב את מה שאני חושבת
אנונימית
בשמחה אבל אני בת 16 רק אומרת לחח
אנונימית
שואל השאלה:
זה בסדר גם אנייי
אם תוכלי לצאת שניה מאנונימי שאשלח לך הודעה
זה בסדר גם אנייי
אם תוכלי לצאת שניה מאנונימי שאשלח לך הודעה
אנונימית
כןכן יצאתי
כן
באותו הנושא: