התחברות הרשמה

זה נורמלי שאני נמשכת לבנים ממש רכושניים?

12 בספטמבר 2022, 00:46
משיכה    
5 תשובות
אין קשר בין המילה נורמלי לשאלה, זאת פשוט העדפה שלך או משיכה שלך.
צ
צלקת
כן, אפילו טבעי
D
Digimon
הגיוני אבל לפעמים זה סתם הופך לטוקסיק
O
Overthink
כן
ש
שמעקסית
ווא כנראה את אוהבת ששומרים עליך
ח
חי א ת החיים
באותו הנושא:
האם זה נורמלי שאני נמשכת גם לבנות וגם לבנים?
זה נורמלי שאני נמשכת לבנים נמוכים ולבנות גבוהות?
זה נורמלי שאני נמשכת לבנים עם אקנה?
אני נמשכת לבן דוד שלי זה נורמלי?
זה נורמלי שאני נמשכת לבנים שגדולים ממני ב4 שנים? (בת 13)
זה נורמלי שאני נמשכת רק לבנים עם שיער חלק וארוך ?
זה נורמלי אם אני אוטומטית נמשכת יותר לבנים שגדולים ממני בשנה עד שלוש?
אני נמשכת רק לבנים אימו זה נורמלי?
זה נורמאלי שאני נמשכת יותר לבנים קצת טיפשים?
אני לא נמשכת לבנים עם משקפי ראייה זה נורמלי?