12 תשובות
קצת
תחשוב אתה תגמגם ואז מישהו פשוט משלים אותך לא יודעת זה פשוט לא נעים
אנונימית
בעיקרון כן, זה יכול להביך אותם ברוב המקרים
שואל השאלה:
אבל לפעמים זה נראה שזה לוקח מהם ממש מאמץ להגיד מילה ספציפית וזה כואב לי לראות איך שהם נתקעים וזה נראה שהם רוטטים וממש מתאמצים להצליח ואני חושב שהם מרגישים עצוב על זה שזה גורם להם להיראות סובלים אז אני משלים אותם בשביל לחסוך את זה מהם
אני לא מכיר הרבה מגמגמים אבל לפעמים זה נראה שכל כך קשה להם וכאילו התקלתי אותם במילה שקשה להם לשלוף
אנונימי
שואל השאלה:
תחשבו שאתם מדברים עם בן אדם ופתאום הוא מתחיל לרעוד וסוג של להתעטש כזה ונהיה לו פרצוף חסר אונים
אנונימי
אז יש דרך להגיד.
כן
כן.
נכון
בתור מגמגם זה אחד הדברים הכי מעצבנים שאתה יכול לעשות
קשה קצת להסביר למה זה מציק אבל זה פשוט מציק בטירוף
כן זה די סבל כשיש לך תקיעה ארוכה אבל זה לא התפקיד שלך לחסוך את זה מאיתנו, תחשוב אם היה איזה מישהו שכל פעם שאתה מדבר מנסה להשלים לך את המילה גם כשאתה לא מבקש
ובכל מקרה גם אתה לא יודע אם זה נכון, פעם המורה שלי השלימה אותי לא נכון 3 פעמים עד שפשוט צעקתי עליה לתת לי לדבר
תאמין לי מניסיון גם אם אתה משלים מישהו וזה נראה כאילו הכי לא אכפת לו, ממש אכפת לו
אם אתם מדברים עם מישהו מגמגם פשוט חכו בסבלנות עד שנסיים את המשפט, זה המינימום שאתם יכולים לעשות, לא להגיד כלום ולא לקטוע ובטח שלא להשלים את המשפט
אפשר גם מנימוס לשמור על קשר עין אבל לא לכולם יש סבלנות גם לזה :)