3 תשובות
אני מתאימה לפני הכריכה אבל נגיד את יכולה לעשות לפי הצבע נגיד
ורוד- סמאט וכו ..
וואי יש לי הרבה שונים אבל הרוב אני עושה
וורוד - גיי פאניק
כחול - סיטואציה עצובה
סגול - סמאט
תכלת - אומייגד
צהוב - מצחיק
ירוק ככה- דיכאון
צהוב בהיר- לא זה לא קורה עכשיו
ורוד בהיר- ףפךלחמהרשראפ
סגול בהיר- כל כך גיי
זה מה שיש לי רוב הפעמים
אני מתאימה לפי הכריכה את הצבעים פשוט ואני מסמנת את מה שבא לי ולא לפי קטגוריות